Bütünleşik Çoklu Kanal Yönetimi
İş ortaklarımıza sunduğumuz hizmetleri sektöre, ihtiyaca özel olarak kurguluyor, sürekli geliştiriyor, kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyeti sağlamayı birincil hedef olarak görüyoruz. Gelişmiş altyapımız ve tecrübeli insan kaynağımız sayesinde aynı anda kesintisiz olarak çok kanallı hizmet verebilmekte ve çağrı, e-mail, sms, web chat, whatsapp, sosyal medya, akıllı telefon uygulamaları ve diğer gerekli iletişim kanallarını bir arada kullanabilmekteyiz. Müşteri temsilcilerimiz ile müşterilerin tüm iletişim geçmişini izleyebilmekte, aynı anda farklı kanalların gerekliliğini yönetebilmekteyiz. Böylelikle müşterilerin tüm kanallarda aynı memnuniyet verici deneyimi yaşamalarına da imkân tanımaktayız.
Web Chat – gerçek zamanlı online müşteri destek sistemimizdir. Web sitesine gelen her ziyaretçi ile ilgilenmemizi ve her müşteriye anında ulaşılabilir olmamızı sağlamaktadır. Bu yöntemle bize ulaşan tüm soru ve sorunlarını müşteri temsilcimizle canlı olarak 7/24 yönetebilmekteyiz.
Whatsapp – düzenli kullandığımız bir iletişim kanalı olarak müşterilerden gelen geri bildirimleri hızlıca değerlendirme ve sadık müşteriler için ürün ve kampanyalar hakkında bilgilendirmeler yapma yolu ile, müşteri sadakati ve deneyimlerini bu kanal vasıtası ile geliştirebilmekteyiz.
Twitter – sosyal medya platformu üzerinden çok daha hızlı ve özel bir şekilde hedef kitleye ulaşmaya
olanak sağlayarak müşteri sayısını arttırabilmekteyiz.