HİZMETLERİMİZ

MAKSİMUM HİZMET OPTİMUM MALİYET

Müşteri Hizmetlerimiz

Başlıca Müşteri Hizmetlerimiz arasında, tüketici danışma hattı, randevu hizmetleri, şikâyet yönetimi hizmetleri, hoş geldin aramaları, sipariş yönetimi hizmetleri, üyelik yönetimi hizmetleri, sadakat programı hizmetleri, müşteri memnuniyet anketi aramaları, özel müşteri hizmetleri, data / bilgi güncelleme hizmetleri, çağrı sonrası (back office) hizmetleri, teknik destek hizmetleri yer almaktadır.

İş ortaklarımızın bize verdiği bilgi ve hedefler doğrultusunda, birinci dereceden iletişim kurduğumuz tüm müşterilerin ihtiyaçlarını öğrenmek, sürekli takip etmek, şikayetlerini analiz etmek doğrultusunda çalışmaktayız. Oluşturduğumuz analiz yöntemleri sayesinde bizlere ulaşan müşterilerin şikayetlerini ortak paydaya indirgeyerek hem şikayetlere hızlı çözümler sunabilmekte, verimlilik sağlamakta, hem de müşteri memnuniyetini artırmaktayız.