Hakkımızda

Contact Call Center

Kalite Yönetimi Politikamız

Kalite politikamız tüm çalışanlarımız tarafından kalitenin bir yaşam felsefesi olarak algılanmasını ve uygulanmasını sağlamaktır. Kalitenin iyi insan kaynağı ile başladığı bilinci ile, tecrübeli ve alanında uzman kadrolara sahip olmayı ve her daim eğitim ve gelişim sağlamayı ilke ediniriz. Çalışanlarımız ulaşılabilir, nazik, içten ve sorumluluk sahibi olmalarının yanı sıra etik değerlere ve şirket güvenlik politikalarına da bağlıdır.

Bilgi, konuşma ve işlem kalitesinde daima üst seviyeyi koruyarak müşteri memnuniyetini arttırmak ve müşterimize fayda sağlamak başlıca amacımızdır. Değer katmak için çalışır, yaptığımız her işte verimlilik, iyileşme, başarılı sonuçlara ulaşma hedefine bağlı kalırız. Altyapımızı ve iş süreçlerimizi günün gerekliliğine uygun şekilde günceller, dinamik ve çevik yapımızı koruyarak ortak akılla gelişmeye özen gösteririz.

Ülkemiz için çalışır, iş ortaklarımız ile birlikte ülkemiz ekonomisine en yüksek katkıyı sağlamak için elimizden gelen gayreti gösteririz.

Contact, “ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri” sertifikasına sahiptir.