Hakkımızda

Contact Call Center

Ödüllerimiz ve Sertifikalarımız

En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü;

Müşteri deneyimi en basit tanımla müşterilerin firmaya verdiği değeri yaratan tecrübedir, müşterilerin marka ile etkileşimlerini nasıl değerlendirdikleridir. İyi müşteri deneyimi şirket faaliyetlerinin merkezinde olmalıdır. Başarılı bir strateji, müşterilere kullanımı kolay, faydalı ve keyif alabilecekleri bir süreç sunabilmektir. İyi bir müşteri deneyimi yaşatmak; bağlılık ve sadakat artıracağı gibi şirket gelirlerini de olumlu etkileyecektir.

Üst düzey müşteri deneyimi yaşatmayı amaç edinen Contact, Türk Telekom Mobil operasyonları arasında düzenlenen en iyi müşteri deneyimi ödülünü 26 kez alarak, çalıştığımız kurumun müşterilerinin sadece ihtiyaçlarını karşılamakla yetinmeyip, kalplerine de dokunmayı başardığını göstermiştir.

Sertifikalarımız

  • ISO/IEC 27001
    Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
  • TS EN ISO 9001 2015
    Kalite Yönetim Sistemi
  • TS EN ISO 18295
    Müşteri İletişim Merkezleri Sistemi
  • EN ISO 15838
    Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemleri
  • ISO 22301
    İş Sürekliliği Yönetim Standardı
  • ISO 10002
    Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri
  • OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ YÖNETİMİ SİSTEMİ -- ??
    Kişisel verilerin korunması --??