HİZMETLERİMİZ

MAKSİMUM HİZMET OPTİMUM MALİYET

Online Destek Hizmetleri / Webchat

Contact Çağrı Merkezi, online/ofline chat uygulaması ile omni channel (çoklu kanal) yönetimine katkıda bulunmaktadır. Online canlı destek uygulamamızın müşterimizin web sitesine entegre edilmesi ile gelen bildirimleri çevrim içi ve anlık olarak yönetebilmekte böylelikle müşteri memnuniyetinin ve verimliliğin artmasını sağlayabilmekteyiz. WebChat hizmetinin sağladığı başlıca faydalar aşağıdaki gibidir:

  • Çağrı merkezi müşteri temsilciniz telefonlara cevap verirken aynı anda chat ile gelen talepleri de yanıtlayabilmekte, bu da ekstra maliyet yaratmadan çözüm süresini kısaltmaktadır.
  • Chat uygulamasında talep/şikâyet sonrası müşteri memnuniyeti ölçülebilir.
  • Müşterilerinize özel teklifler sunulabilir.


Özellikle E-Ticaretin ülkemizde hızla büyümesi ile birlikte web sitesi üzerinden WebChat hizmetini bir iletişim kanalı olarak sunabilmek hem satış oranını artırmada, hem de müşteri memnuniyeti ve satışa dönüşüm oranını yükseltmekte son derece etkin bir yöntemdir.