Contact Hakkında
Çağrı merkezi, kurumların temasta oldukları kişi ve/ veya kurumlarla olan ve tüm iletişim kanalları ile etkileşimlerini yönettikleri, insan, teknoloji, süreç ve stratejinin bütünleştirildiği Müşteri Etkileşimi
Merkezleridir.
Kaliteli hizmetle etkin fayda sağlayan bir iş ortağı olma amacı ile 2014 yılında kurulan şirketimiz, sektöründe uluslararası nitelikte kalite, güvenilirlik ve başarı simgesi olmak için emin adımlarla ilerlemektedir. Isparta ve Aydın’da bulunan hizmet noktalarımızda uzman yönetim kadromuz ve geniş sektör tecrübemiz ile müşteri hizmetleri başta olmak üzere, satış, pazarlama, dış kaynaklı hizmetler,
danışmanlık, hizmet noktası kiralama gibi geniş bir yelpazede müşteriye özel, esnek ve çağın
gerekliliklerine uygun şekilde çağrı merkezi hizmetleri sunmaktayız.
Müşteri ile ilişki yönetimi ihtiyaç ve beklentileri doğru anlamak, müşteriyi hissetmek, sadakatini
korumaya özen göstermek, özetle müşteri ile kurumun markası arasındaki duygusal bağı
geliştirebilmekle yakından ilgilidir. Bu alanda uzmanlaşan bir çağrı merkezinin ilişki yönetiminde
yarattığı fayda oldukça büyüktür.
Contact, müşterilerin ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap vermek üzerine kurgulanan altyapısını gelişen
teknolojiyi yakından takip ederek sürekli güncellemektedir.
Contact, kendi başarısını iş ortaklarının işlerini geliştirmelerinde, verimliliklerini artırmalarında, zaman
ve kaynak tasarrufu sağlamalarında, güven oluşturmalarında ve imajlarını hedefledikleri noktalara
taşımalarında görmekte, bunun için 7/24 kesintisiz olarak heyecan ve motivasyon ile hizmet
vermektedir.
Contact Çağrı Merkezi, hizmet seviyesini, ürün çeşitliliğini ve kalite bilincini sürekli ileri noktalara
taşıyarak gelişmeyi ilke edinmiştir.