Hakkımızda

Contact Call Center

Entegre Yönetim Sistemi Politikası

ISO 27001, ISO 9001, ISO 18295, EN 15838, ISO 10002, ISO 22301 gereksinimlerini karşılayan ve Kalite, Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği konularının tümünü içine alan Entegre Yönetim Sistemimizin amacı; topluma, çevreye ve çalışanlarımıza karşı olan sorumluluklarımızı yerine getirmek, hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek, üst seviyede korumak ve bu doğrultudaki tüm politikalarımızı kurum kültürümüzün temeli olarak yaşatmaktır.


Contact çağrı merkezi olarak, bu amaca ulaşmak için;

  • Tüm çalışmalarımızda kaliteli hizmet sunmayı ve müşteri odaklı çalışmayı, tüm paydaşlarımıza
    değer katmayı temel prensip olarak benimseyeceğimizi,
  • Yürürlükteki ulusal ve uluslararası standartlar ve yasal mevzuatlar çerçevesinde ve beklentilerin üzerinde hizmet sunma prensibimiz ile müşteri memnuniyetini artırmaya ve sürekli kılmaya özen göstereceğimizi,
  • Sahip olduğumuz bilgi varlıklarının gizlilik, bütünlük ve erişilebilirliklerinin korunması için gerekli şartları sağlayacağımızı,
  • Sektördeki ve dünyadaki iyi uygulamaları dikkate alarak kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği sistemleri ile ilgili ölçülebilir hedefler oluşturmak, gerçekleşmesini düzenli olarak gözden geçirmek ve bu alandaki performansımız ile yönetim sistemlerimizi sürekli iyileştirmek için çalışacağımızı,
  • Stratejik yönü ile çevresel ve toplumsal sorumluluklarımızın bilinciyle faaliyet gösterdiğimiz her yerde ve tüm alanlarda bütünsel bir sürdürülebilirlik yaklaşımıyla toplumumuz ve ülkemiz için pozitif etki yaratacağımızı,
  • En önemli değerimizin insan kaynağı olduğu bilinciyle, dürüst, saygılı, ahlaklı, yüksek yetkinliklerde çalışanları istihdam ederek ve çalışanlarımıza sürekli yatırım yaparak çalışan kalitesini ve memnuniyetini en üst seviyede tutacağımızı, 

taahhüt ediyoruz.